Happy!:)

Gewoon omdat je af en toe even moet denken aan blije dingen

HappyHealthyHarpist

Hola hoi!

Waar worden jullie blij van?
Ik zal jullie vertellen waar ik blij van wordt!

Ik word blij van:

  • De zon, en zeker als het koud is is zo’n zonnetje heel erg fijn!
  • Mijn harp! ik hoef er alleen al naar te kijken en ik word al blij maar als ik er op speel wordt ik nog veel blijer!
  • een lekker kopje thee met chocolade
  • Iets maken waar ik later veel plezier van heb of om er een ander plezier mee te doen. Nu ben ik bezig met een mooie sjaal voor mezelf, heerlijk ontspannen brijen en een filmpje kijken.
  • Eten!! heel lekker gezond eten, zoals groente en fruit, soep, ovenschotels en nog veel meer! Wat eten jullie het liefste?
  • Koken, daar word ik ook heel blij van en het liefst elke keer iets nieuws. Ik zoek altijd naar recepten op internet het liefst vegetarisch.
  • Mijn kat Morbie. Dat…

View original post 244 woorden meer

Geef een reactie

