25 jaar

23:50 24 Junie, 1992 West/Terschelling. Maarten D.Schroders wordt geborden.

25 jaar geleden inmiddels, een kwart eeuw. 9 125 dagen, 219 000 uur, het is toch wat.

Volgens internet, en dus waar, vloog de bekende Hiterlfan Charles Lindberg over de Atlahtische oceaan op deze leeftijd. Het leuke is dat ik inmiddels OOK al over diezelfde oceaan ben gevlogen. Als passagier, maar toch.

Verder begon Joseph Smit op deze leeftijd de Mormoonse kerk, een knap gegeven.

Tja, het is toch wat.

Volgens internet is het de levensverwachting dat ik 81 jaar oud zou worden, ik moet er niet aan denken.

Maar het zet je wel weer eens aan het denken, wat heb ik bereikt? Wat wil ik nog bereiken? Wat vind ik dat ik nog MOET bereiken?  Wie heb ik bereikt?

Wie dacht ik te zijn op 25 jarige leeftijd? Ik had dit nooit verwacht, op veel vlakken ben ik oprecht prettig verbaast, maar er zijn ook vlakken waarin ik om eerlijk te zijn eigenlijk gewoon diep teleurgesteld ben in wie en waar ik nu ben.

Er is nog tijd, maar niet zo heel veel meer. Ik heb nog ruim de tijd om een carriere in te vullen, maar niet veel meer om er van begin af aan één te beginnen.

Ik moet nog even, ik ben er nog lang niet, maar we gaan door.

Ik heb nog een jaar of 50 vol te maken, net zo goed wat nuttigs mee doen, toch?

Geef een reactie

